Известие

Collapse
No announcement yet.

Съединителя потъва

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Съединителя потъва

    Колеги от 2-3 дни имам много странен проблем, както си карам и изрежа колата някъде със 120-140 ми потъва педала на съединителя - сам, без да го натискам (пада някъде до средата) вдигам го с крак и после си се оправя, пробвам да форсирам на място, но не става само като вдигна по-висока скорост.Някой може ли да ми каже каква връзка има скоростта със съединителя...?
    _____________________
    Alfa Romeo 146 1.9 JTD - EX

  • #2
    Ми провери дали имаш спирачна течност , и ако няма долей . Защото помпата на съединителя е вързана за сервото на спирачките ( ако не се лъжа ) и като я изрежеш колата, помпата по-силно битрябвало да върти течността и ако не е достатъчно може да ти губи налягане и да пропада педала. Но това са мои разсъйдения не разбирам много. Но не пречи да провериш . Успех

    Comment


    • #3
      Единственото общо между помпата на съединителя и сервото на спирачките е спирачната течност

      Според мен има проблем с уплътненията на помпата на съединителя.
      Last edited by tonov; d.m.y г., 22:39. Основание: писал съм глупости
      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от hunter1989 Покажи съобщение
        Ми провери дали имаш спирачна течност , и ако няма долей . Защото помпата на съединителя е вързана за сервото на спирачките ( ако не се лъжа ) и като я изрежеш колата, помпата по-силно битрябвало да върти течността и ако не е достатъчно може да ти губи налягане и да пропада педала. Но това са мои разсъйдения не разбирам много. Но не пречи да провериш . Успех
        Това беше първото което проверих - течността е на max!
        Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
        Единственото общо между помпата на съединителя и сервото на спирачките е спирачната течност

        Според мен има проблем с уплътненията на спирачната помпа.
        Има ли начин да го проверя?
        _____________________
        Alfa Romeo 146 1.9 JTD - EX

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от 455115 Покажи съобщение
          Има ли начин да го проверя?
          Офф голема глупост съм написал

          Имам предвид уплътненията на помпата на съединителя
          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

          Comment


          • #6
            Здравей колега , имах същия проблем , само че при мен потъваше при всякаква скорост. Смених попата на съединителя (мисля че струваше около 50лв. в ЕМ-Комплект + около 30/40лв. за смяната) и всичко се оправи.
            Alfa Romeo 145 1.3 Boxer 95'EX
            Alfa Romeo 156 1.8 TS 98'
            Alfa Romeo 147 1.6 TS 04'

            Comment


            • #7
              Последният сняг в Бургас ми се случи същото .. тръгвам и започна да потъва .. и омеква педала след няколко км. отбих и се запътих за спирачна течност .. да долея колкото да стигна до сервиза на моят познат. сменихме помпата и вс. се оправи след последващо обезвъздушаване

              60 лв
              Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

              Comment


              • #8
                Благодаря за съветите, ще пробвам със смяна на помпата - явно съм попаднал на менте, че преди 3 месеца ми протече цилиндъра и смених и помпата, че тампона и беше скъсан...
                _____________________
                Alfa Romeo 146 1.9 JTD - EX

                Comment


                • #9
                  Смених помпата и проблема се оправи!
                  _____________________
                  Alfa Romeo 146 1.9 JTD - EX

                  Comment


                  • #10
                    Здравейте колеги имам алфа 156 - 2.0 twin spark. Та проблема ми със съединителя е единтичен по горе споменатите, но след като потъна за пръв път смених помпата на педала струваше 100 лв. С труда на майстора, след два дена от смяната нещата се повториха закарах колата на друг "специалист" при което човекът ми смени целия съединител комплектовано всичко 500 лв.гаранция франция на 5 -я ден абсолютно същото та вече незнам къде да я карам и какво да я правя колата я имам от месец и единственото което ме кара да я запазя е че върви супер и е голям кеф да. Пътуваш на дълъг път. Много питах и съм чул поне 5 различни мнения за това от какво може да е. ... да кажа че течове няма и спирачна течност не се губи, боклуци в течността няма се пак е сменяна 2 пъти за 2 седмици. Моля някой компетентен да ми каже мнение и то се вижда че пак ще сменям горната помпа на педала поне да знам каква марка да търся нещо което няма да се окаже менте и т.н.забравих да допълня че при напомпване на педала всичко си влиза в режим и си отделя добре до след няколко минути каране и така пак наново...
                    Last edited by Dreamless; d.m.y г., 20:11.

                    Comment


                    • #11
                      аз също

                      И при мен се появи същия проблем...пропада педала на съединителя ( течност на max, без течове, сменен съединитл и лагер-помпа преди 30к км)...започнах процедурата с смяна на помпата на педала..оправи се за няколко дни...сега ще пробвам с обезвъдушаване на системата има коментари във форума...след това проверка на маслото в скоростната кутия (жилата и предавките от скоростният лост към скоростната кутия са O'k) ... и тогава отивам отново на смяна на долна помпа и съединител...

                      Comment


                      • #12
                        И аз изкарах тази дилема. смених помпата на педала на съединителя но след 2 дни пак пропадна. След като смених долната помпа обаче всичко се нормализира. Майстора ми каза че следващата стъпка е смяна на съединителя защото педала е по твърд. явно след като е подложена на атмосферните условия долната помпа е по податлива на проблеми от горната която си е вътре в купето. не знам дали съм прав но това ми се върти в главата и ви го споделям

                        Comment


                        • #13
                          колеги един въпрос относно съединител.
                          мога ли да ложа съединител от фиат 1.9 jtd алфа 1.9jtd или няма как да стане по снимки виждам разлики но дали е така
                          Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Dreamless Покажи съобщение
                            Здравейте колеги имам алфа 156 - 2.0 twin spark. Та проблема ми със съединителя е единтичен по горе споменатите, но след като потъна за пръв път смених помпата на педала струваше 100 лв. С труда на майстора, след два дена от смяната нещата се повториха закарах колата на друг "специалист" при което човекът ми смени целия съединител комплектовано всичко 500 лв.гаранция франция на 5 -я ден абсолютно същото та вече незнам къде да я карам и какво да я правя колата я имам от месец и единственото което ме кара да я запазя е че върви супер и е голям кеф да. Пътуваш на дълъг път. Много питах и съм чул поне 5 различни мнения за това от какво може да е. ... да кажа че течове няма и спирачна течност не се губи, боклуци в течността няма се пак е сменяна 2 пъти за 2 седмици. Моля някой компетентен да ми каже мнение и то се вижда че пак ще сменям горната помпа на педала поне да знам каква марка да търся нещо което няма да се окаже менте и т.н.забравих да допълня че при напомпване на педала всичко си влиза в режим и си отделя добре до след няколко минути каране и така пак наново...

                            Колега що все горната помпа, а долната сменена ли е? Реши ли проблема?
                            (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

                            Comment


                            • #15
                              След като смених долната помпа обаче всичко се нормализира.

                              Само че,при мен бе в обратен ред. Първо долнота в двигателя и година по-късно долната в купето.
                              Alfa 145 1.4 TS 1998 г. с ГИ - 250хил

                              Comment

                              Working...
                              X